9 תשובות
אני איבדתי 50 ועוד כשהייתי אמורה לצאת עם חברות...
מזל שסבתא שלי עשירה והביאה לי עוד
אחרי כמה פרצופים
אבל 50 נןרא יותר
אנונימית
כולה 20 שקל..
גם אם היית מאבד 1000 + תגיד תודה שאלוהים לקח בכסף :)
איבדתי 50

אבל אני הולך לקבל 600 עוד כמה ימים
אכלת אותה רק ב20 אני איבדתי באוטובוס 200 שקל ועוד כרטיס אשראי.
אחח תימני אורגינל
אנונימי
אם זה מה שישמח אותך איבדתי מאתיים
אנונימי
לא נורא כל עוד יש ביטוח
לא נורא אני איבדתי 50
זה רק 20 שקל, לא בוכים על חלב שנשפך.
באותו הנושא: