9 תשובות
אני לא ממש אוהבת את השם הזה אבל ניראלי שגם וגם כי אני מכירה מלא בנות ובנים שזה מתאים להם (:
לבן.. d:
בבקשה תענו על הלינק הבא: http://www.stips.co.il/singleask.asp?stipid=466127
בבקשה תענו על הלינק הבא: http://www.stips.co.il/singleask.asp?stipid=466127
אנונימי
שואל השאלה:
טוובוק' תוודה (:
טוובוק' תוודה (:
בן
בן
בן:)
בן
אנונימיות זה סוואג!
לדעתי לבן..
בן (;