תשובה אחת
זאת שאלה טובה. כולנו מקנאים, אין מה לעשות. אני אישית מקנאה בבר רפאלי, היפיפיה, או באלברט איינשטיין החכם, לדוגמה.
הרעין הוא לא להפוך קנאה לאובססיה, ולהבין מה את שווה. קוראים לזה להעלות את הבטחון העצמי.
יכול להיות שהן יפות, אבל פנים מזדקנות.
תנסי גם להבין במה את מקנאת בהם, אני בטוחה שזה יוריד מהמועקה שאת חשה.
חברה