4 תשובות
כן... תלכי לקוסמטיקאית והיא תסדר לך שלא ייראה מוזר (:
זה לא הגיוני שמישהו נולד עם שתי דבות אותו דבר בדיוק זה מה שאת צריכה לדעת.
אז כן זה הגיוני מאוד.
ברור
אף אחד לא סימטרי לגמרי
אץ יכולה לסדר, למלא ואפילו להשאיר ככה
אבל זה הגיוני לגמרי
לא הכל סימטרי בגוף.
את יכולה ללכת לקוסמטיקאית שתסדר את הגבות.
גם אצלי ככה