17 תשובות
כן. אני בט ולומדת יותר
כן.. אפילו קצת
כן ברור. גם אני בכיתה י' למדתי ככה, 4 ימים עד 4 וחצי יום אחד עד 3 ויום אחד עד 2
אנונימית
חח מסכן
יש כאלה בח ומסיימים בחמש
כן שנה הבאה יהיו לך עוד יותר
בכיתה ט נשארתי כל יום בשבוע עד 10 או 11 בלילה
נראה לי שזה בסדר
כן
אני בכיתה י' ואני מסיימת כמעט כל יום ב4 וחצי/5 וחצי
תלוי באיזה כיתה ותיכון אתה
ואתה בביתספר דתי?
ויש לך מגמות (חלק מהשעות זה כולל מגמות)?
ואתה בכיתה רגילה?
אנונימי
שואל השאלה:
אוי לא באמת שאני רוצה למות מלחשוב על מה שיהיה לי ביא' אם עכשיו אני מותש מזה.
ואני במגמות כימיה ומדעי המחשב (מדעי המחשב זה 9 שעות שבועיות לעומת שאר ההגברות שזה 3-4)
ואני גם ב-5 מתמטיקה אז אני לומד 7 שעות שבועיות (4 ו-3 לומדים 5 שעות)
אנונימי
כן אני בכיתה ח' וככה זה אצלי
תלוי באיזה בית ספר אתה
וואי מסכן
בחטיבה למדנו יותר כי עכשיו הורידו מדעים ועוד המוןמשעות ממקצועות אחרים אבל רק שתדע אני בבית ספר כל יום חוץ משישי עד 6 וחוזרת הביתה מתה