התחברות
הרשמה
אני אוהבת מישהו אבל בו זמנית יש לי גם קצת רגשות לאקס זה הגיוני?
7 בספטמבר 2016, 23:52
געגועים
אקסים
זוגיות
אהבה
יחסים
3 תשובות
כן לפעמים תוקף געגועים וכאלה זה נורמלי
ה
המלאכית שלך !
כן הגיוני. תמיד עדיף משהו חדש אז לכי על הבחור החדש לדעתי :)
s
shakedmin
זה קורא כמעט לכולם
ה
הקראש שלך