3 תשובות
שואל השאלה:
אין לי את הפס האפור. אוף
אנונימית
יש לי אייפון ולמעלה בפס האפור יש אפשרות ללחוץ על "תרגם".
ממליץ לך לברוח משם...
אנונימי