3 תשובות
שואל השאלה:
אין לי את הפס האפור. אוף
אין לי את הפס האפור. אוף
אנונימית
יש לי אייפון ולמעלה בפס האפור יש אפשרות ללחוץ על "תרגם".
ממליץ לך לברוח משם...
אנונימי
באותו הנושא: