4 תשובות
זה מתחיל להזיז את השיניים קצת בגלל זה כואב אבל מתרגלים לזה, גם לי יש עכשיו גשר מלפני קצת זמן וחברות שלי אומרות שהכאב עובר
פרח אחרון ל10? חח
תלוי בשיניים זה יכול לקחת גם שנתיים כל הסיפור בדרך כלל שנה אני מאמין
זה כואב כי מופעל לחץ על השיניים... ינויים תוך חצי שנה שנה ותוך שנתיים מורדים
באותו הנושא: