4 תשובות
יש משחות מיוחדות שעוזרות להרגעה של העור אחרי הטיפול פנים. אני תמיד שמה אחרי שאני עושה שעווה.
שואל השאלה:
לא לא צלקות קשות
משהו בקטנה מפצע
לא לא צלקות קשות
משהו בקטנה מפצע
אנונימית
איך צלקות?0-0
את יכולה לתבוע אותה על זה
את יכולה לתבוע אותה על זה
אנונימית
לא, אם תמשיכי ללכת אליהן הן "ידפקו" לך את הפנים בשביל שתבואי אליה ועוד פעם ועוד פעם- זו בעצם העבודה שלהן.
עזבי אותך משטויות ותלכי לרופא עור.
עזבי אותך משטויות ותלכי לרופא עור.
באותו הנושא: