5 תשובות
שואל השאלה:
הנה דוגמאות:
- "נמחקה תשובה שלך לשאלה "אפשר שבוואטסאפ לא יהיה רשום שאני מחוברת? אם כן איך?"
התשובה שנמחקה: "אאה אויש..
לא אי אפשר סורי: ("
סיבת המחיקה: התשובה אינה עונה על השאלה. נא להתרכז במענה ברור ומסייע. תודה!"
- "נמחקה שאלתך: "כאילו, ברצינות?! "נמחקה תשובה שלך לשאלה "אפשר שבוואטסאפ לא יהיה רשום שאני מחוברת? אם כן איך?" התשובה שנמחקה: "אאה אויש.."
סיבת המחיקה: זו היא שאלה ללא מהות - תתלונני בצור קשר.. אין מה לעשות התשובה כבר נמחקה"
- "נמחקה שאלתך: "יש פה נאמן שנטפל אליי ומוחק לי שאלות ותשובות ללא סיבה! למי אני יכולה להתלונן? אין לי מושג מי זה.."
סיבת המחיקה: אין השקעה בתגיות. תיוג הוא הבסיס לטיפול מהיר בשאלתך"
כל אלה, מוצדקים?!
הנה דוגמאות:
- "נמחקה תשובה שלך לשאלה "אפשר שבוואטסאפ לא יהיה רשום שאני מחוברת? אם כן איך?"
התשובה שנמחקה: "אאה אויש..
לא אי אפשר סורי: ("
סיבת המחיקה: התשובה אינה עונה על השאלה. נא להתרכז במענה ברור ומסייע. תודה!"
- "נמחקה שאלתך: "כאילו, ברצינות?! "נמחקה תשובה שלך לשאלה "אפשר שבוואטסאפ לא יהיה רשום שאני מחוברת? אם כן איך?" התשובה שנמחקה: "אאה אויש.."
סיבת המחיקה: זו היא שאלה ללא מהות - תתלונני בצור קשר.. אין מה לעשות התשובה כבר נמחקה"
- "נמחקה שאלתך: "יש פה נאמן שנטפל אליי ומוחק לי שאלות ותשובות ללא סיבה! למי אני יכולה להתלונן? אין לי מושג מי זה.."
סיבת המחיקה: אין השקעה בתגיות. תיוג הוא הבסיס לטיפול מהיר בשאלתך"
כל אלה, מוצדקים?!
נאמן לא נטפל אלייך, היו שלושה נאמנים שונים שמחקו את כל מה שכתבת.
כן, אין להתלונן בשאלה, רק ביצירת קשר או אצל נאמן.
אין השקעה בתגיות - מוצדק, יש סיבה כזו.
לגבי השאלה הראשונה - אמנם התשובה לא הייתה נכונה אבל כן ענית על השאלה, אז לא מוצדק.
כן, אין להתלונן בשאלה, רק ביצירת קשר או אצל נאמן.
אין השקעה בתגיות - מוצדק, יש סיבה כזו.
לגבי השאלה הראשונה - אמנם התשובה לא הייתה נכונה אבל כן ענית על השאלה, אז לא מוצדק.
יצירת קשר.
כמובן שתצטרכי הוכחות לכך שאותו נאמן באמת מוחק לך שאלות ותשובות ללא סיבה.
יכול להיות שסיבות המחיקה היו הגיוניות, וכל פעם נאמן אחר מחק.
אז חשוב שתבררי קודם עם נאמן אחר לפני שאת שולחת תלונה.
כמובן שתצטרכי הוכחות לכך שאותו נאמן באמת מוחק לך שאלות ותשובות ללא סיבה.
יכול להיות שסיבות המחיקה היו הגיוניות, וכל פעם נאמן אחר מחק.
אז חשוב שתבררי קודם עם נאמן אחר לפני שאת שולחת תלונה.
תוכלי לפנות אל צוות האתר דרך צור קשר.
הוספתי לך קישור
הוספתי לך קישור
בצור קשר או אצל נאמן בכיר.