4 תשובות
בסופו של דבר היא כן תקבל אותך כי אתה הבן שלה.
בתקופה הזו נסה לעמוד על שלך, ובסופו של דבר היא תלמד לקבל אותך.
שואל השאלה:
זה מרגיש כמו שאמא לא תקבל את הבן שלה כי הוא הומו, אין הרבה הבדל
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא מאמין כי ככה אני מרגיש
אנונימי
היא תקבל בסופו של דבר, אני חושב.
ומה זאת אומרת לא מאמין כי ככה אתה מרגיש? אם הייתי פועל על פי מה שהלב שלי רצה בזמנו הייתי כופר בתורת משה רבנו והייתי רשע גמור, אין פה עניין של רגשות, אפשר לבדוק את העניין, אפשר לחקור, לך תעשה את זה.