6 תשובות
לא להתייאש! להמשיך! יותר להתאמץ! את תראי שיהיה שינוי, אולי את לא כ"כ מבדילה אבל זה רק נדמה לך. את תראי שעם עוד קצת השקעה ומאמץ תגיעי לתוצאה הרצויה והמדהימה שרצית.
בקיצור- לא לוותר, אף פעם.
בקיצור- לא לוותר, אף פעם.
כשאת רוצה להתייאש תחשבי רגע למה ביכלל התחלת. מה להיתייאש יתן לך? תשמיני בחזרה, את זה את מעדיפה? כל האימונים שעשית היו לחינם? קחי את עצמך בידים ותמשיכי להיתאמן. לא רק שאת תיהיה בריאה, יהיה לך מצב רוח טוב כי ספורט מוציא אדרלנין, תרגישי טוב עם עצמך כי את אשכרה מעצבת לך את הגוף לגוף יפה, אולי לא מושלם אבל יותר יפה, יותר מעוצב, גם בסוף תיהיה לך בטן שטוחה... תמצאי עוד אימונים, תעשי ספורט לא רק לבטן, לכל הגוף, כל הגוף בשונים שרפי פה קצת שם קצת והתהליך יהיה מהיר יותר. קחי את העצה שלי, אני מתאמנת כבר כמעט שנה, הייתי בדיכאון כ4 ימים וכל העבודה שלי, כל השנה הזאת, הכל נעלם, חזרה לי הקרס בבטן, כל השומנים, למה? כי התייאשתי (מדבר אח אבל בכל זאת) פשוט אכלתי ואכלתי, עכשיו אני צריכה לעבוד מחדש, ואני גם יודעת שאת לא תירצי לעבוד מחדש.
תמשיכי ככה.
תמשיכי ככה.
אנונימית
לא רוצה לבאס, אבל יש מבני גוף שלא מאפשרים בטן שטוחה. יש לי מבה גוף כזה, אין לי שומן בגוף כמעט אבל במרכז הבטן התחתונה מתרכז ממש קצת שומן שלא מאפשר בכלל בטן שטוחה, אלא אם אהיה ממש בתת משקל לא בריא.
עדיף להיות בריא והרגיש טוב מאשר להיות עם בטן שטוחה ועייף וחולה.
עדיף להיות בריא והרגיש טוב מאשר להיות עם בטן שטוחה ועייף וחולה.
לא כבר הגעת עד להן שהגעת אם תתיאשי כל האימונים והעובודה הקשה תהייה לשווא אין מה לעשות בחיים צריך להתאמץ רק עוד קצת אל תוותרי
אף פעם לא להתייאש
אנונימית
ממש לא אצל כל אחד זה לוקח זמן כנראה אצלך טיפה יותר. תמשיכי. כל הכבוד לך אני לעומתך בטטת מיטה*_*
אנונימית
באותו הנושא: