10 תשובות
כן
אני יותר בקטע של מלטפי כלבים
לא, הפרווה שלהם לא עושה לי טוב.-.
כל כך כן חתולים זה כל כך חמודד (יש לי גור חתולים בבית בן שבוע^-^
אבל גם כל שאר החיות. הכל חמוד חח
אבל גם כל שאר החיות. הכל חמוד חח
לא
אני אלרגית
כן כן כן כן כן כן כן!
(חתולים זה חיי)
(חתולים זה חיי)
מה דעתך לעבור תחביב? (;
נהיה מלטפי כלבים מקצועיים.. נשמע הרבה יותר טוב (;
נהיה מלטפי כלבים מקצועיים.. נשמע הרבה יותר טוב (;
כן נלטף אותם ביחד ^-^
באותו הנושא: