2 תשובות
לפי מה שהבנתי החומר לא קשה אך זה מקצוע רב מלל יחסית למקצועות ריאליים.
בכיתה י' החומר הוא גוף האדם - החומר מעניין.
בכיתה יא' זה על צמחים - קצת פחות.
בכיתה י' החומר הוא גוף האדם - החומר מעניין.
בכיתה יא' זה על צמחים - קצת פחות.
אני מרחיבה ביולוגיה, כיתה י"ב השנה. בעיניי החומר מעניין (מלבד אקולוגיה, אני לא סובלת את הנושא הזה). יש בגרות מעשית ובגרות עיונית. אחת מהן יכולה להוות קושי כי כל אחד ומה שהולך לו יותר טוב. אני אישית גרועה במעבדות מעשיות ואיכשהו עברתי את הבגרות.
באותו הנושא: