תשובה אחת
תראי אולי האימונים שלך לא טובים (לעבוד רק על בטן זה לא טוב), והגוף שורף את שומן מכול מיני מקומות (אולי מהבטן פחות ושאר חלקי הגוף יותר) אולי התזונה שלך לא נכונה