3 תשובות
אנלא חושבת שיש לנו זכות לשפוט יצירה של אלוקים.
שואל השאלה:
ברור שאין ובגלל זה אין להם זכות להעיר לבנות שהם בעצמם לא נראים הכי טוב
ברור שאין ובגלל זה אין להם זכות להעיר לבנות שהם בעצמם לא נראים הכי טוב
אנונימית
לא בנים צריכים לעשות את זה וכמובן שגם לא בנות
זה מטומטם להעביר ביקורת או לשפוט מראה חיצוני
זה מטומטם להעביר ביקורת או לשפוט מראה חיצוני
באותו הנושא: