2 תשובות
אני.. אבל היום אני הולכת לחדכ וגם מחר.. אז אני מקווה לטוב
אני אחרי כמעט חודשיים של דיאטה ממש נשברתי בחג ואני מרגישה חרא מקווה שאני יצליח לחזור לדיאטה עכשיו
אנונימית
באותו הנושא: