4 תשובות
כן ויש לוקרים בדרך כלל
כן זה בהחלט נפוץ להיות עם עוד אנשים בחדר משותף כדי לחתוך במחיר
כן. יצא לי בymca ביו-יורק לישון במיטת קומותיים עם מישהו זר לגמרי. משכירים לפעמים מיטה, ולא חדר.
יש חדרים גדולים עם הרבה מיטות ואז כן, ישנים עם אנשים זרים.
אני מניח שיש גם חדרים קטנים אבל יותר יקרים, שאפשר להישאר לבד, אבל בטח צריך לברר בכל מקום מראש.
אני מניח שיש גם חדרים קטנים אבל יותר יקרים, שאפשר להישאר לבד, אבל בטח צריך לברר בכל מקום מראש.
באותו הנושא: