98 תשובות
4... תמיד חשבתי שיותר אבל יש אנשים שתוקעים סכינים בגב
2.
הכלב שלי הוא הכי הכי
וחוץ ממנו...
4 כולל אמא שלי
חברות 22
ידידים 20.
על מה מינוסים?:(
די הרבה, לא את כולם הכרתי בבת אחת כמובן
אני פשוט יודעת לשמור על קשרים והם ממש נאמנים.
מכירים אותי כאן
4
אנונימית
תכלס יש לי מלא חברים אבל אמיתיים.. שאני יכולה לסמוך עליהם אני חושבת ש5
אנונימית
0
2 בלחץ
2. ויש עוד 3 אחרים לא הייתי מגדיר אותם כחברים אבל הם מאוד אמתיים בקשר שלנו. בקיצור2
2
p:
1 שואף ל0.
באמיתי של האמיתי בלי כל הבולשיט, אולי 1 וגם זה בספק כבד.
2 בלי המושג, זה כבר טלפתי חח
3 אם מכלילים אחת שחושבת שהיא החברה הכי טובה שלי אבל בנינו שתינו יודעות שאנחנו לא ולא נעים לי אז למה לשקר לעצמנו
אנונימית
אמיתיים אמיתיים שיודעים עלי הכול?0.
אנונימית
0
יש לי סוג של הרבה חברים אבל הם לא אמיתיים
הם מדברים איתי ואנחנו משחקים בהפסקות
אבל לא מרגיש איתם קשר
פעם היה לי חבר ילדות שהייתי איתו בייחד תמיד
עד שגיליתי אחרי 10 שנים של חברות שהוא סתם שקרן
ששיחק אותה כאליו הוא חבר שלי.
מאז אני משתדל לא להיקשר לילדים
אנונימי
אמיתיים הכוונה שאני סומכת עליהם ב99 אחוז שאני יכולה לספר להם כל כל כל דבר?
2-חברו נורא טובות.. כאילו אני אפילו כשהיה לי חבר לא סמכתי עליו באופן מלא כמו עליהן.. אני יודעת שגם אם אני אריב איתן הן לא יגידו כלום וכבר זה קרה והשלמנו אז..
אין כזה דבר חברות אמיתית. מינוסים בואו
^ אתה ממש טועה לדעתי.. אני גם חשבתי ככה עד לא מזמן אבל באמת יש דבר כזה חברות אמיתיות... ותאמין לי שאני חשבתי כמוך במשך מלא זמן... מלא
אני בגיל 17 הבנתי שזה באמת אמיתי - כאילו השנה הזו..
1.. אח שלי
אנונימית
תכלס 0
אנונימי
בכנות?.0
הלוואי והיתי מכירה מישהו שאפשר לסמוך עליו
אנונימית
נראלי 3
אנונימית
אולי 1.. מקסימום 2..
אממ 4
אם אין אני לי מי לי
רציני עזבי אמיתיים עכשיו אין לי חברים בכלל
אנונימית
אין אף אחד שאני יכולה לסמוך עליו ב100 אחוז אז 0
לא סופרת אבל מה שבטוח, המספר שואף לאפס, אם בכלל.
4
אנונימית
אני לא סומכת על אף אחד הם פתאום יכולים להחליט שזה לא מתאים להם החברות ביננו אז אני לא סומכת על אף אחד כלומר 0 חברים יש 1 שאולי אני יכולה לסמוך עליו יחסית
אנונימית
0
5
אבל אני מסתדר עם כולם
אין לי ממש אמיתיים/טובים
אנונימי
בישראל: 8 שמתוכם 3 שאני באמת נפגשת איתם יותר מפעם ב20 שנה
באמריקה: לפחות 10 חבל שאני לא אפגוש כמעט אף אחד מהם יותר בחיים
000
2 בערך
אחת גרה רחוק:(
ואחת סומכת עליה ב95%
אנונימית
שתיים
0
מרגישה רע להגיד אבל._.
באמת ש0.
אנונימית
6 כזה
אחד ומיוחד
אני היחידה שחשבה שהיא הכי בודדה שיש ואז גילתה שיש לה יותר חברים מלרוב האנשים פה?
עשיתם לי את היום
שבע
1-נאמנה שהיא חברה לכל החיים השאר תקעו סכין בגב:
יש לי אחת אבל אני לא מרגישה שאני יכולה לספר לה הכל

אני מרגישה שאני יכולה לספר יותר לזר באינטרנט ממנה אבל זה יותר נוח לדבר איתה מאשר עם ידיד שהוא לא חבר אמיתי



אז הא...
יש לי 2 חברות מאוד טובות, אבל אני יודעת שברגע האמת רק אחת אמיתית.
7
מרגיש לי שרק ידידה שלי אני יכול באמת לספר לה הכול...
אז 1:
אנונימי
5
2-3
אנונימית
1.
2 עם אמא שלי
2
TXT
0 ואם מישהי פה רוצה חברה אמיתית אני אשמח להכיר (:
הרגשה:1
מציאות:0
אנונימי
4-3
בהרגשה שלי? 1
בתכלס? 0.
אני לא סומכת על אף אחד וכל הקטע של חברות אמיתית זה שיש אמת בחברות הזאת ושאני אוכל לספר את האמת על עצמי... אבל אין בתכלס מישהו/י שאני סומכת עליו.
אחד, אולי שניים.
אחת וגם לגבי זה אני בספק.
אין לי בכלל חברים:
אנונימית
1 =) החבר הכי טוב שלי הוא אבא שלי d: יהיה איתי בכל מצב, חולה עליו ^^
אנונימי
כל החברים שלי מפקירים מניאקים כבר לא סומך על אפחד
אנונימי
3 בערך
אפשר להבין למה כולם כאן עושים מינוסים לכאלה שרושמים שיש להם הרבה חברים ופלוסים למי שאומרים שאין להם בכלל?
1. היו לי 3 אבל נשארתי רק אם חברה אחת שאני יכולה לסמוך עליה.
1 והיא גרה רחוק ):
10 שני bff והשאר זה חברים ממש טובים אבל לה הכיט טובים ואנחנו יודעים כמעט הכל על השני