5 תשובות
כן
אבל זה די קשה
אבל זה די קשה
בוודאי שאפשרי.
אמ, אם אני הייתי צריכה לעשות את זה לא הייתי לוקחת אחריות. זה לפי דעתי בהתראה קצרה מידי, מה עם ילדים חולים/שכחו להביא כסף.
על בטוח לא כלום יביאו צריך בהתראה של כמה שבועות מראש.
על בטוח לא כלום יביאו צריך בהתראה של כמה שבועות מראש.
כן, יש הרבה ילדים, אז אפשר לסמוך על זה שהרוב יביאו.
תכתוב להם בוואטסאפ שיש להם 3 ימים להביא.
תכתוב להם בוואטסאפ שיש להם 3 ימים להביא.
קשה אבל אפשרי
באותו הנושא: