2 תשובות
זה אחלה,
אם גם תרוצי פעם בשבוע זה יהיה מושלם,
זה מאוד בריא לעשות 4 פעמים פעילות גופנית בשבוע
אם גם תרוצי פעם בשבוע זה יהיה מושלם,
זה מאוד בריא לעשות 4 פעמים פעילות גופנית בשבוע
זה מצויין. שימי לב שבימים שאת לא עושה פעילות מגוייסת את גם נמצאת בתנועה ולא בשעות של ישיבה.
באותו הנושא: