3 תשובות
לא
גם אני לא צם
ואני נשאר בבית
זה בסדר
וגם אם זה היה מוזר
אנחנו נעצור אותך..?
גם אני לא צם
ואני נשאר בבית
זה בסדר
וגם אם זה היה מוזר
אנחנו נעצור אותך..?
לא.-. זה לא מוזר
לא, תעשי מה שאת רוצה.
באותו הנושא: