4 תשובות
כנראה היא מחכה להביא לך משהו גדול ויפה והיא חוסכת כסף או שכנראה היא עושה לך הפתעה... אה ומזל טוב ♥
גם לי זה קרה, אין לי חברה הכי טובה אבל כמה לא קנו לי ואני כן קניתי להן פתרון פשוט:
שנה הבאה אל תקני לה תאמרי אופס שכחתי וגם את לא קנית לי לא נורא בשנה הבאה (;
אולי יש לה את הסיבות שלה, אז היא לא קנתה לך.
אין לך מה להתעצבן או לכעוס.
תוותרי לה. כנראה שיש לה בעיה כלכלית או כל דבר אחר יכול להיות
זה האפשרות שאני מציעה לך
1. תני לה אגרוף
2. תני לה בעיטה
3. תשאלי אותה למה היא לא קנתה לך ותגידי שזה לא בסדר
4. תשובות 1,2 נכונות

(לכי על 4) xd

בהצלחה:)
באותו הנושא: