12 תשובות
שאלה זה בדרך כלל כן ולא והתייעצות זה שאלות שצריך להביע דעה
את בוחרת אתזה כאופציה כשאת מעלה שאלה לאתר
בהתייעצות לא נותנים פרחים על הבעת דעה, ולכן אי אפשר לתת פרחים כי לכל משתמש דעה אחרת.
שאלה זה משהו שלא ידוע למשתמש והוא רוצה לדעת, אז המשתמשים האחרים מחדשים לו בתחום הזה.
שאלה זה משהו שלא ידוע למשתמש והוא רוצה לדעת, אז המשתמשים האחרים מחדשים לו בתחום הזה.
כשזו שאלה של כן, לא או תשובה שיש עליה תשובה אחת זו שאלה.
אם זו שאלה שאת צריכה הרבה דעות עליה וכאלה אז התייעצות.
אם זו שאלה שאת צריכה הרבה דעות עליה וכאלה אז התייעצות.
בהתייעצות זאת שאלה של דיעה או סקר שאלה שלא באמת יש לך מה לתת למי שהגיב בה פרח
נגיד "בננה או תפוח"
ושאלה זאת שאלת ידע שאתה מבין ממנה משהו
נגיד "בננה או תפוח"
ושאלה זאת שאלת ידע שאתה מבין ממנה משהו
שואל השאלה:
לא אבל איך הנאמנים יודעים ששמתי את השאלה השאת על שאלה ו\
ואז כותבים השאלה הזאת שייכת להייתייעצות
לא אבל איך הנאמנים יודעים ששמתי את השאלה השאת על שאלה ו\
ואז כותבים השאלה הזאת שייכת להייתייעצות
אנונימי
אני אכתוב איך שאני הבנתי.
שאלת נוער היא שאלה שיש לה רק תשובה אחת נניח: 'איזה יום היום?' התשובה היא היום שלמחורת ואין כאן עוד אופציות.
בהתיעצות זו שאלה שאין לה תשובה אחת ברורה, כל תשובה מתקבלת. נניח: 'מה אתם יותר אוהבים? חורף או קיץ?' זו שאלה של דעה ככה שאין מי צודק ולכן זה התייעצות.
שאלת נוער היא שאלה שיש לה רק תשובה אחת נניח: 'איזה יום היום?' התשובה היא היום שלמחורת ואין כאן עוד אופציות.
בהתיעצות זו שאלה שאין לה תשובה אחת ברורה, כל תשובה מתקבלת. נניח: 'מה אתם יותר אוהבים? חורף או קיץ?' זו שאלה של דעה ככה שאין מי צודק ולכן זה התייעצות.
שאלת נוער- כל שאלה שהתשובה שלה היא קבועה ומוכחת בדרך כלשהי
התייעצות- שאלה של דעה\סקר
חוץ מאלה, כתוב
התייעצות- שאלה של דעה\סקר
חוץ מאלה, כתוב
עניתי לך ישר על זה.
את הבנת?
את הבנת?
שואל השאלה:
לא אבל באטמן עזרה לי
לא אבל באטמן עזרה לי
אנונימי
ליד השאלה יש תמונה ורשום עליה התייעצות/שאלת נוער
בשאלה עונים
על השאלה ואין בה דיון
או משהו
על השאלה ואין בה דיון
או משהו
באותו הנושא: