5 תשובות
שואל השאלה:
באופן חוקי? ואיזה טעם יש לזה?
באופן חוקי? ואיזה טעם יש לזה?
אנונימית
אני טעמתי רק את גולסטאר.. וואלה זה מר.. היה לי תקופה שהייתי מכורה לבירה..
לגבי השאר לא. טעמי אני שותה בדרך כלל מכבי גולסטאר, קלסברג משהו כזה..
לגבי השאר לא. טעמי אני שותה בדרך כלל מכבי גולסטאר, קלסברג משהו כזה..
שואל השאלה:
ובתור אחת שלא שתתה אף פעם משקה אלכוהולי מכל סוג שהו. אני אשתכר מבירה?
ובתור אחת שלא שתתה אף פעם משקה אלכוהולי מכל סוג שהו. אני אשתכר מבירה?
אנונימית
לא
באותו הנושא: