2 תשובות
במחשב? יש את bandicam, היא לא רעה בכלל.
אני חושבת שכל התוכנות החינמיות הן לא מקצועיות כל כך, רק התוכנות בתשלום עושות את זה בלי תקיעות.
אני חושבת שכל התוכנות החינמיות הן לא מקצועיות כל כך, רק התוכנות בתשלום עושות את זה בלי תקיעות.
תפרוץ את התוכנה קמטסיה
גם לצילום וגם לעריכה
תוכנה מצויינת
גם לצילום וגם לעריכה
תוכנה מצויינת
באותו הנושא: