9 תשובות
שואל השאלה:
אני אוהב את שניהם
אני אוהב את שניהם
שואל השאלה:
ואני אוהב את האונליין
ואני אוהב את האונליין
בסטים הוא יוצא ב29 בנובמבר, יכול להיות של אקסבוקס מוקדם יותר
בgta הקהילה בעייתית ( האקרים, באנים לא מוצדקים של רוקסטאר), אם אתה מתכוון לשחק עם כמה חברים בצורה מאורגנת (בשביל ההheistים, אז כדאי )
שואל השאלה:
כן
כן
שואל השאלה:
נראה לי שיצא כי אני יכול לקנות אותו דרך החנות בxbox
נראה לי שיצא כי אני יכול לקנות אותו דרך החנות בxbox
gta v משחק נהדר, הסיפור מאוד טוב, אך המולטי בעייתי.
watch_dogs 2 עדיין לא יצא אז לא ניתן להשוות כל כך.
זה תלוי איזה אופי במשחק אתה אוהב (מולטי, סינגל, אקשן, אסטרטגיה וכו')
watch_dogs 2 עדיין לא יצא אז לא ניתן להשוות כל כך.
זה תלוי איזה אופי במשחק אתה אוהב (מולטי, סינגל, אקשן, אסטרטגיה וכו')
gta
watch dogs סתם משעמם אחרי שלב מסויים
watch dogs סתם משעמם אחרי שלב מסויים
gta v
באותו הנושא: