11 תשובות
אתה יכול, בהצלחה.
אתה יכול להתחיל.
אתה יכול להתחיל כי אין לך צבא.
Aro
שואל השאלה:
אוקי תודה ועוד שאלה, יש מצב שאני אסיים בגרויות מוקדם אז אפשר להתחיל מ17 או רק 18
אנונימי
לפי מה שאני שמעתי רק מ18. טבל זה לא בטוח כדאי לך לבדוק זאת.
אם תסיים בגרות בגיל 17 אין סיבה שלא תוכל להתחיל רפואה כבר, יש אוניברסיטאות עם הגבלת גיל- תלוי איפה אתה רוצה ללמוד
אני חושבת שאתה יכול בגיל 17, ממליצה לך לבדוק.
אתה יכול.
אתה יכול מחזיקה לך אצבעות
תנסה לעשות קודם פסיכומטרי טוב, רק ככה אפשר לגשת לרפואה, דיי קשה כל התהליך.. אבל בהצלחה!
ברור שאתה יכול בהצלחה
באותו הנושא: