12 תשובות
יש שאלות שמעדיפים שיהיו באנונימי כדי שלא יגלו פרטים על המשתמש
תלוי איזה שאלה... יש לי שאלות ששאלתי מאנונימי כי לא רציתי שיזהו, ויש שאלות שלא היה לי אכפת
תלוי עד כמה מביכה השאלה
לא שואל שאלות כבר שנתיים בערך אבל אף פעם לא כתבתי מאנונימי
לא אכפת לי
לפעמים כן
לאחרונה אני בקושי שאלתי שאלות, אבל בדרך כלל מאנונימי, פרטיות בכל זאת:
זה תלוי יש לי מוניטין
לפעמים שואלת מאנונימי
לא שואל מאנונימי
+~+
אם זה מביך שואלת מאנונימי אבל רוב השאלות ששאלתי לא מאנונימי
את האמת שרוב הזמן
אנונימית;))
באותו הנושא: