התחברות
הרשמה
נישפך לי אציטון למגירה בארון (מעץ ), המגירה מתחילה להתקלף, ויש ריח חזק של האציטון. איך מעיפים את זה?
28 באוקטובר 2016, 22:04
אציטון
ציפורניים
נקיון
לק
טיפוח
2 תשובות
תפתחי חלון תפעילי מאוורר
א
אמה098
אין דרך... תפתחי את החלון וזה אמור להתאדות ממש מהר אם יש ממש הרבה מקסימום חצי יום
ח
חייזרית
באותו הנושא:
איזה ארון בגדים מומלץ יותר הזזה או רגיל, ראיתי בעתונים מבצע, ארון רגיל ב780 בערך והזזה 2 ב2000 ומה עדיף בהזזה כשיש מגירות בתוך הארון מתחת לתא התליה או רגיל?
שתיית אציטון - מה קורה עם שותים אציטון? איך זה בעצם הורג אותך?
ניקוי גופיה מלק ועובש - נשפך לי לק על גופייה לבנה, אז שמתי אציטון ומסיר כתמים ושמתי במגירה, ועכשיו הגופייה מלאה בלק ובעובש. מה עושים?
כתם על ריצוף ממסיר אבנית - נישפך לי חומר מסיר אבנית על ריצפת בלטות ויש כתם לבן, מה אוכל לעשות כדי לטפל בזה?
מה ההבדל בין "אציטון" ל"מסיר לק"? ומה עדיף?
סכנה בבליעת אציטון - היי, אם ניכנס לי קצת אציטון לפה יכול לקרות לי משהו?
הסכנה שבאציטון - אציטון יכול לגרום למוות?
שלום, אני צריכה להוריד לק ואין לי אציטון איזה תחליף יש לאציטון?
מה דעתכם על זה? סתם סיפור למגירה.
אנשים שכותבים למגירה ורוצים לשתף?
יש למישהו דרך להוריד לק בלי אציטון או לקלף אותו?