6 תשובות
רק אחד? חח
שואל השאלה:
אתה יכול להגיד כמה
אנונימית
חרם ביסודי
שהיו צוחקות עלי בנות בבית ספר ביסודי, ומתאספות מולי קבוצה של בנות ומנסות להסתלבט עלי, ולשאול אותי אם אני חושבת שאני יפה, וכתוצאה מזה הייתי מסתגרת בשירותים בהפסקות כדי להיות לבד.
אנונימית
הכי רע? שכחו לאסוף אותי מהגן ובכיתי ברחוב ואז מישהי ראתה אותי לקחה אותי הביתה שלה והתקשרה להורים. (גיל6 וחצי)
אנונימית
בואו נגיד דברים רעים לא חסר אבל מכל דבר לומדים מתחשלים ומתחזקים. צריך לראות את הקודת השבר כנקודת פתיחה וצמיחה שיכולה להוביל לעליה משמעותית עבורנו ולהפוך אותנו לטובים יותר.. חשוב לזכור שצריך להיות חיוביים ואופטימיים תמיד!
* הבן של המורה שלי למד בכיתה גדולה ממני באותו בית ספר והיה קורא לי קופה שעירה כל הפסקה והיה בועט לי בתחת
באותו הנושא: