16 תשובות
הם מזכירים לי עכברים
אנונימית
גברים רצח יושב איתם מלא
אנונימי
קרפדות עם קול של קרפדה.
שונאת אותם כל כך
HI/
הסיבה ללמה אני לא יעשה נייס גיא
ואני לא סובל את השירים שלהם
שני ערסונים שלא הכי יודעים לשיר.
וואי וואי וואי הלך עליי.
אני אוהבת את השירים שלהם לא יודעת מה איתכם
חח חולה עליהם הם מצחיקים אותי ולשירים שלהם יש קצב טוב (למסיבות וישיבות) אבל זה לא שירים שאני אשמע בזמני הפנוי
סטטיק נראה כמו שרקן אחי
מה הקשר חח חח חח ^
והערסים האלה שרים לחבריהם הערסים
נחמד לים ולסטלה
שניהם ערסים ולא הכי יפים במיוחד ליר אבל יש להם אחלה שירים ואני אוהבת אותם למרות הכל
לא אוהבת כל כך את הסגנון של המוזיקה
לא מתה עליהם ולא על השירים שלהם
שני מגעילים לא שומעת בחיים אותם ולא שומעת בחיים גם מזרחית אינאלבוק
זמרים לערסים
אנונימי