4 תשובות
תכתבי שכואב לך הראש וכואב לך הגרון.
כי צינון זה לא תירוץ מספיק טוב.
אנונימית
לא אם בלך תוסיפי שהיא תאשר תוסיפי שיש לך קצת חום
ואם לא אז לכי לבית ספר או שתישארי למרות שהיא לא תאשר
שואל השאלה:
אם אני ארשום שכואב לי הראש ואני מצוננת זה בסדר?
אנונימית
כן נראה לי