2 תשובות
במידה מסויימת כן.
לכן חשוב להחנות אותו תחת סככה או גג.
לכן חשוב להחנות אותו תחת סככה או גג.
מה כבר יכול להיות! יש לי קטנוע והגשם מנקה את הקטנוע, אחר כך אני עובר עם סמרטוט יבש ומעביר איפוא שרטוב, כשיש גשם אני לא מכסה את הקטנוע
אנונימי
באותו הנושא: