התחברות הרשמה

תענו בכנות ואל תשקרו כמה עשיתם בריצת 2000,, ותגידו גם איזה כיתה אתם אפשר גם להגיד כמה זמן עשיתם במרחקים שונים.

15 במאי 2012, 16:23
בני נועריחסיםכיתהמחשבים    
2 תשובות
12 דקות ואני רזה \:
H
Hopsin
אני בכיתה ז' ועשיתי בריצת 60 מטר 8.7 מקווה שעזרתי!
אנונימי
באותו הנושא:
תענו בכנות אפשר גם מאנונימי, הייתם יוצאים עם שמאלני?
כמה ספרים קראתם הקיץ? תענו בכנות.
בנים - כמה עשיתם ריצת 2000? בנות - כמה עשיתן ריצת 1500?
זה נורא להישאר כיתה? תענו בכנות.
בנים- זה מוריד לכם? תענו בכנות לא להתיפיף: (
עדיין אוכלים נזלת? תענו בכנות
בנות תענו בכנות, זה מוריד שיש לי אף גדול/רחב?
שאלה לבנות בבקשה תענו בכנות
בנות תענו בכנות הכתבה הזאת נכונה?
איך הייתם מגיבים אם הייתם... (תענו בכנות).
להזדיין זה כואב? תענו בכנות..