5 תשובות
כן אם עושים ממוצע ביניהם או לוקחים את הציון הגבוה מביניהם אין לך מה להפסיד
אצלנו אם עושים מועד ב' והציון של המועד ב' נמוך ממועד א', בכל זאת לוקחים את ב'
כן. תלמדי ותעברי על הטעויות שהיו לך במבחן.
בהצלחה!
בהצלחה!
מה הציון סופי שלך?
כן, מה יש לך להפסיד?
באותו הנושא: