8 תשובות
כן
אנונימית
לא, אני אוהבת.
נדמה לי שלא, יהיה נחמד לחבק, כמו דובי קטן
יש בנים שהם קצת שמנמנים והם מאוד מושכים. זה תלוי המון באופי של הבן אדם ובבטיחון העצמי שלו, ולאו דווקא בעובדה שהוא "שמנמן".
קצת זה לא נורא
כן...
אנונימית