39 תשובות
שמחה בשבילך (:
ואממ הולך סבבה, היה שלב שהיינו ממש קרובים ובשבועות האחרונים ממש התרחקנו /:
ואממ הולך סבבה, היה שלב שהיינו ממש קרובים ובשבועות האחרונים ממש התרחקנו /:
במילה אחת גרוע! אין לי בטחון לבוא אליוו
ומחשה בשבילך!
ומחשה בשבילך!
הולך גרוע.. הוא מתבייש ממני וכל הזמן אני מנסה לדבר איתו על זה והוא נרתע ומתבייש למרות ששנינו יודעים שזה הדדי
אנונימית
שואל השאלה:
שאלתי את הקראש שלי: מעניין איך העולם היה נראה בלעדיי
והוא ענה: עצוב, לפחות אצלי
אני: לא כי לא היית מכיר אותי
הוא: נו פחות טוב
אני: היה מישהו אחר במקומי
הוא אמר: אי אפשר להחליף אותך את מיוחדת
ואמרתי לו הכל אפשרי אם רוצים
ככה אתה אמרת
והוא ענה לי:
אי אפשר להחליף אותך
או למלא את המקום שלך הצחוק שלך החוסר הבנה שלך
הדיבור שלך ההבעות פנים שלך
וזה המשיך משם..
שאלתי את הקראש שלי: מעניין איך העולם היה נראה בלעדיי
והוא ענה: עצוב, לפחות אצלי
אני: לא כי לא היית מכיר אותי
הוא: נו פחות טוב
אני: היה מישהו אחר במקומי
הוא אמר: אי אפשר להחליף אותך את מיוחדת
ואמרתי לו הכל אפשרי אם רוצים
ככה אתה אמרת
והוא ענה לי:
אי אפשר להחליף אותך
או למלא את המקום שלך הצחוק שלך החוסר הבנה שלך
הדיבור שלך ההבעות פנים שלך
וזה המשיך משם..
אנונימית
שמחה בשבילך :)
המצב שלי עם הקראש שלי די טוב כאילו אנחנו בקושי מכירים אבל הוא מסתכל עלי ודיברנו 4 פעמים והיום הוא חייך אלי
המצב שלי עם הקראש שלי די טוב כאילו אנחנו בקושי מכירים אבל הוא מסתכל עלי ודיברנו 4 פעמים והיום הוא חייך אלי
חח איזו חמודה את.
ואחלה.
ואחלה.
איזה חמוד הקראש שלך
שמחה בשבילך!
ואין ככ מה להתקדם כי אנחנו ביחד כבר 9 חודשים ככה שxd
ואין ככ מה להתקדם כי אנחנו ביחד כבר 9 חודשים ככה שxd
וואוו איזה כיף לך :)
המצב שלנו גרוע.. אני כמו מטומטמת מתעלמת ממנו כי החרא הקטן סינן אותי בווצאפ ששלחתי לו הודעה שנה שעברה. המצב לא משהו..
המצב שלנו גרוע.. אני כמו מטומטמת מתעלמת ממנו כי החרא הקטן סינן אותי בווצאפ ששלחתי לו הודעה שנה שעברה. המצב לא משהו..
אנונימית
איזה חמודים!
אני באחלה מצב איתו (:
אני באחלה מצב איתו (:
אנונימית
וואו כיף לך כל כך!
לי אפילו אין קראש..
כמראה כי אני לא בטוחה בגלל חברה שלי
לי אפילו אין קראש..
כמראה כי אני לא בטוחה בגלל חברה שלי
לא טוב... אני חסרת ביטחון ברמות ואני גם בדיכאון ככה שאין לי כוח נפשי וביטחון לקום ולדבר איתו. אני גם מרגישה לא מספיק יפה וטובה בשבילו.
אנונימית
שנינו ביישנים אז... ): אבל אני מתכננת (כבר הרבה זמן) להגיד לו שאני מחבבת אותו. אנחנו מחליפים הרבה מבטים ובהפסקה הוא הסתכל לאחור עלי כמה פעמים כדי לוודא שאני בוהה בו עושה מטח.
מה זה הקראש הזה לעזאזל?
אני הסתכלתי עליו
הוא הסתכל עלי
וזהו להיום
וזה ככה כל יום
הוא הסתכל עלי
וזהו להיום
וזה ככה כל יום
אנונימית
חרא.
שמחה בשבילך בהצלחה איתו!
חבל ששלי לא מודע לקיומי לול
חבל ששלי לא מודע לקיומי לול
לצערי הקראש שלי חבר של אחותי (הוא היה הקראש שלי עוד לפני שהם היו חברים): )
חרא.. כבר חצי שנה אני מנסה שתתאהב בי שיהיה לה קצת רגש אליי וכלום..
לא משהו.. אנחנו אפילו לא ידידם ואין לי מושג איך להתקדם:(
הוא לא שם עלי כרגיל. למרות שב3-4 תמונות האחרונות שלי הוא הגיב וגם שהוא ראה אותי ביום הולדת של ידיד הוא הסתכל עלי עם חיוך וצעק לי הופה *** אוף אני מאוהבתת
אנונימית
שמחה בשבילך והמצב איתו אחלהה
הbff שלי מתקדם מספיק טוב?
אנונימית
תמיד זה היה כמו הזאת שאמרה שהם בוהים אחת בשני כל יום ^
ואז החלטתי שנמאס לי שאנחנו מחליפים מבטים מתחילת השנה בלי לדבר ואזרתי את כל האומץ שלי לדבר איתו ו...
פעם ראשונה שניסיתי הוא ברח ממני
פעם שנייה סתם דיברתי שטויות ועשיתי מלא פדיחות
מאז הפאדיחות הוא מחייך אליי שזה בסדר כי לפחות הוא מודע לקיומי :)
והוא תמיד רץ לשירותים לסדר תשיער כשהוא רואה אותי
אז אמרתי לעצמי אללה כוסאומו אני הולכת לשאול אותו אם יש לו חברה ומסיימת עם זה אין מצב שאני ממשיכה ככה בלי לדעת מה עובר לו בראש
ואז מהשנייה שהחלטתי שאני מדברת איתו... נחשו מה... מאז הוא לא הגיע לבית ספר יותר
עבר כבר שבוע ולא ראיתי אותו ואני לא מוצאת אותו בשום מקום
בטח שמע שאני רוצה לדבר איתו ברח לאוקראינה או משהו xd
ואז החלטתי שנמאס לי שאנחנו מחליפים מבטים מתחילת השנה בלי לדבר ואזרתי את כל האומץ שלי לדבר איתו ו...
פעם ראשונה שניסיתי הוא ברח ממני
פעם שנייה סתם דיברתי שטויות ועשיתי מלא פדיחות
מאז הפאדיחות הוא מחייך אליי שזה בסדר כי לפחות הוא מודע לקיומי :)
והוא תמיד רץ לשירותים לסדר תשיער כשהוא רואה אותי
אז אמרתי לעצמי אללה כוסאומו אני הולכת לשאול אותו אם יש לו חברה ומסיימת עם זה אין מצב שאני ממשיכה ככה בלי לדעת מה עובר לו בראש
ואז מהשנייה שהחלטתי שאני מדברת איתו... נחשו מה... מאז הוא לא הגיע לבית ספר יותר
עבר כבר שבוע ולא ראיתי אותו ואני לא מוצאת אותו בשום מקום
בטח שמע שאני רוצה לדבר איתו ברח לאוקראינה או משהו xd
כיף
הוא הציע לי שנלמד יחד...
הוא הציע לי שנלמד יחד...
אנונימית
הכל נייס.
היו זמנים טובים יותר... הייתה תקופה שהייתי בטוחה שהוא דלוק עלי ואז אחרי החופש הגדול הוא התעלם ממני והייתי בטוחה שזאת הייתה אשליה ועכשיו אני בכלל מבולבלת ואין לי מושג
אבל אני צריכה להתרחק ממנו כי הוא תפס אותי יותר מידי פעמים מסתכלת עליו וזה אז אני פוחדת שהוא יחשוד או כבר חושד, אבל אם הוא יראה שאני כבר לא אולי הוא יחשוב שבטח סתם היה נדמה לו
אבל אני צריכה להתרחק ממנו כי הוא תפס אותי יותר מידי פעמים מסתכלת עליו וזה אז אני פוחדת שהוא יחשוד או כבר חושד, אבל אם הוא יראה שאני כבר לא אולי הוא יחשוב שבטח סתם היה נדמה לו
אנונימית
חרא! הוא מבלבל אותי המטומטם הזה: (
אנונימית
לשואלת השאלה.
שמח בשבילך, ואתם כאלו חמודים^-^
שמח בשבילך, ואתם כאלו חמודים^-^
שואלת השאלה תצרי איתו קשר זה אף פעם לא מאוחר מידי
א ף - פ ע ם
א ף - פ ע ם
כיף לך
אני מתקדמת מצוין, אני בוהה בו והוא לא מסתכל עלי. כמו כל הקראשים שהיו לי!
נקווה שיעבור מהר כי הבנתי שיש לו אופי חרא
אני מתקדמת מצוין, אני בוהה בו והוא לא מסתכל עלי. כמו כל הקראשים שהיו לי!
נקווה שיעבור מהר כי הבנתי שיש לו אופי חרא
אנונימית
אה כאילו רק אני נדפקתי עם קראש תפוס?
וואו אני מפחד לספר על זה כי היא די אמרה לי שיש לה סטיפס
אני באמת לא יודע אם לספר אבל fuck it
אז תאמת שכמה ימים האחרונים הולך מדהים
ממש התקרבנו ואני מרגיש שככל שעוברים הימים אנחנו מתקרבים יותר ויותר
אני מקווה שבסוף יצא משהו מזה
היא פשוט כזאת חמודה ונחמדה ויפה ויש בה את כל התכונות שאני מחפש בבנאדם
הלוואי שזה הדדי בינינו
אני באמת לא יודע אם לספר אבל fuck it
אז תאמת שכמה ימים האחרונים הולך מדהים
ממש התקרבנו ואני מרגיש שככל שעוברים הימים אנחנו מתקרבים יותר ויותר
אני מקווה שבסוף יצא משהו מזה
היא פשוט כזאת חמודה ונחמדה ויפה ויש בה את כל התכונות שאני מחפש בבנאדם
הלוואי שזה הדדי בינינו
הקראש שלי זה האקס שלי ואני עדיין תקועה עליו ואני רוצה למות בגלל זה למהה הה.
הולך מצוין נראלי הדדי
שואל השאלה:
למי שכתבה שואלת השאלה תצרי איתו קשר..
אנחנו מאד מחוברים
בשישי בהכי סםונטני הוא בא לקחת אותי עת החשמליות שלו ב2 בלילה והיינו יחד עד 7 בבוקר
(אנחנו גרים עוד בעיר שונה אבל זה 2/3קילומטר אחד מהשניה)
למי שכתבה שואלת השאלה תצרי איתו קשר..
אנחנו מאד מחוברים
בשישי בהכי סםונטני הוא בא לקחת אותי עת החשמליות שלו ב2 בלילה והיינו יחד עד 7 בבוקר
(אנחנו גרים עוד בעיר שונה אבל זה 2/3קילומטר אחד מהשניה)
אנונימית
היה שלב שהיינו מאוד קרובים ועכשיו קצת רע דיי כי הרבה זמן לא באתי לתנועת נוער ולא דיברנו אז..
אבל אני מקווה שנתחיל עכשיו להתראות יותר ושנתקררב עוד קצת
ואת ממש חמודה ואני שמחה בשבילך
אבל אני מקווה שנתחיל עכשיו להתראות יותר ושנתקררב עוד קצת
ואת ממש חמודה ואני שמחה בשבילך
לא הולך כלום אנחנו סתם מדברות בווצאפ הלוואי והיה קורה משהו
ועוד יותר חרא זה שיש לה קראשית אז כאלו מהה אוף סעמק
ועוד יותר חרא זה שיש לה קראשית אז כאלו מהה אוף סעמק
אנונימית
וואו כיף לך, בהצלחה!
כולם אומרים שהקראש שלי דלוק עלי בחזרה, זאת אומרת שזה הדדי. אנחנו כול היום ביחד בבית הספר, מדברים, צוחקים, נהנים. וכולם מתים שנהיה כבר זוג
אבל הוא לא מעז לעשות כלום.
אם משהו התקדם במערכת היחסים הזאת (שדרך אגב אני לא יודעת איך לקרוא לה) זה רק בגללי, ולא בגללו.
כי הוא ממש ביישן, וזה הורס כמעט הכול. רק כמעט.
מבאס. אבל בא לי לעשות צעד גדול. שזה יבוא ממני.
אבל הדבר הכי מפחיד... שאני באמת מפחדת ממנו, זה שאני אעשה צעד ענק והוא פשוט לא יוכל לסרב לזה.
אז הוא פשוט ימשיך עם זה.. וואלה? אולי הוא בכלל לא יאהב אותי.
זה באמת מפחיד אותי מכול דבר.
או הכי מפחיד שאחרי שנהיה זוג לא יהיה לנו נושאי דיבור משותפים. או שלא באמת נדבר מחוץ לבית הספר, כי זה לא באמת יהיה זוגיות.
המערכת יחסים איתו מסובכת. הוא והחברה הכי טובה שלי שונאים אחד את השני. ויש מלא בעיות.
מקווה שהכול יסתדר איתו, כי הוא באמת חשוב לי בחיים.
סורי שחפרתי (:
כולם אומרים שהקראש שלי דלוק עלי בחזרה, זאת אומרת שזה הדדי. אנחנו כול היום ביחד בבית הספר, מדברים, צוחקים, נהנים. וכולם מתים שנהיה כבר זוג
אבל הוא לא מעז לעשות כלום.
אם משהו התקדם במערכת היחסים הזאת (שדרך אגב אני לא יודעת איך לקרוא לה) זה רק בגללי, ולא בגללו.
כי הוא ממש ביישן, וזה הורס כמעט הכול. רק כמעט.
מבאס. אבל בא לי לעשות צעד גדול. שזה יבוא ממני.
אבל הדבר הכי מפחיד... שאני באמת מפחדת ממנו, זה שאני אעשה צעד ענק והוא פשוט לא יוכל לסרב לזה.
אז הוא פשוט ימשיך עם זה.. וואלה? אולי הוא בכלל לא יאהב אותי.
זה באמת מפחיד אותי מכול דבר.
או הכי מפחיד שאחרי שנהיה זוג לא יהיה לנו נושאי דיבור משותפים. או שלא באמת נדבר מחוץ לבית הספר, כי זה לא באמת יהיה זוגיות.
המערכת יחסים איתו מסובכת. הוא והחברה הכי טובה שלי שונאים אחד את השני. ויש מלא בעיות.
מקווה שהכול יסתדר איתו, כי הוא באמת חשוב לי בחיים.
סורי שחפרתי (:
אנונימית
באותו הנושא: