8 תשובות
שואל השאלה:
מה לא מכבד בזה?
מה לא מכבד בזה?
אנונימית
בדרך כלל רק ביסודי לא מרשים
אני לא יודעת חח זה התירוץ שלהם, אבל בעיקרון זה רק ביסודי ככה אצלי בבית ספר היה מותר לצבוע אבל הוא היה בית ספר תיכון
אני גם לא מבינה, זה כבייכול לא מכבד או משהו לדעתם... אצלינו אחריי כיתה י מותר לצבוע חח
"לא מכבד" פחח לנו אסור אבל יש ילדים שצובעים ולמורים דווקא לא אכפת בכלל._.
אצלנו מסכימים
כי הם חבורה של חארות (ציניות)
אנונימית
'כי זה לא מכבד'
באותו הנושא: