19 תשובות
סליחה באמת שמדינת ישראל לא יכולה לשלוט במזג אוויר בשבילך מלכתי
זו לא המדינה, אלה האנשים שלא אכפת להם והם גורמים לשריפות.
זה קורה בגלל מזג האוויר, לצערי.
לול
מוזמנת לעוף
חוצפנית.
מוזמנת לעוף
חוצפנית.
סליחה.
את יודעת כמה נלחמנו על המדינה הזו, כמה הרוגים, כמה שנים? כמה פיגועים, הסכמי שלום, מה לא?
יותר מ3000 שנים אנחנו נלחמים על השטח הזה, מיליונים של חיילים מתים, ואנשים מקריבים את עצמם בשביל שתחיי.
אז תהיי שמחה שיש לך את זה.
והיה רק 4 שריפות, זה לא כולה.
את יודעת כמה נלחמנו על המדינה הזו, כמה הרוגים, כמה שנים? כמה פיגועים, הסכמי שלום, מה לא?
יותר מ3000 שנים אנחנו נלחמים על השטח הזה, מיליונים של חיילים מתים, ואנשים מקריבים את עצמם בשביל שתחיי.
אז תהיי שמחה שיש לך את זה.
והיה רק 4 שריפות, זה לא כולה.
שיט, זה לא מתאים לך? שנייה תני לי לדבר עם אדון מזג האוויר שישנה את זה בשבילך.
דקה.
דקה.
שואל השאלה:
ג'ינג'י חמוד אני בת
ג'ינג'י חמוד אני בת
אנונימית
זה הערבים ימח שמם, ב3 בבוקר עם 7 מעלות תדלק שריפה, כן, בטח.
ולפני שאתם בוכים לי גזען-תכנסו לעמודי פייסבוק שלהם.
ולפני שאתם בוכים לי גזען-תכנסו לעמודי פייסבוק שלהם.
סליחה מאמי? מפריע לך השריפות?
זהו מעכשיו לא יהיו יותר שריפות כי הוד מעלתה ביקשה
מה לעשות ששריפות קורות? את חושבת שרק בארץ יש שריפות? בכל מקום יש
זהו מעכשיו לא יהיו יותר שריפות כי הוד מעלתה ביקשה
מה לעשות ששריפות קורות? את חושבת שרק בארץ יש שריפות? בכל מקום יש
לא ידעתי שראש הממשלה והכנסת אחראים לשריפות
את יודעת כל השריפות האלה זה הצתות של ערבים
את יודעת כל השריפות האלה זה הצתות של ערבים
מה הקטע? שמשון הגיבור עושה הופעות קאמבק.
זה מזג אוויר גאונה.
כל נר קטן שמדליקים יכול להיגמר בשריפה של יער שלם
זה מזג אוויר גאונה.
כל נר קטן שמדליקים יכול להיגמר בשריפה של יער שלם
מה הקשר מדינה? איך המדינה בדיוק יכולה לשלוט על זה הוד מלכותך?
מזג האוויר זה לא בשליטת המדינה.
השאלה פשוט עיצבנה אותי.
אפילו ילד בן 7 יבין שמדינה לא יכולה לשלוט במזג האוויר ובכל האנשים אחד אחד.
מזג האוויר זה לא בשליטת המדינה.
השאלה פשוט עיצבנה אותי.
אפילו ילד בן 7 יבין שמדינה לא יכולה לשלוט במזג האוויר ובכל האנשים אחד אחד.
עאלק עלובה.. תעברי לאיראן יותר טוב
מה הקשרר מדינה עלובה
אז מוזמנת לעוף מפה
אלו אנשים שגורמים לאש להתפתח
אז מוזמנת לעוף מפה
אלו אנשים שגורמים לאש להתפתח
הלו, אלוהים?
כן, יש פה איזה מישהי שלא מתאים לה המזג אוויר.
מה אתה אומר?
היא מוזמנת ללכת למקום אחר שאין בו שריפות? אה אין כזה?
אה טוב ביי.
כן, יש פה איזה מישהי שלא מתאים לה המזג אוויר.
מה אתה אומר?
היא מוזמנת ללכת למקום אחר שאין בו שריפות? אה אין כזה?
אה טוב ביי.
זה לא אשמת המדינה, ותגידי תודה שלא גרת שם באזור, תחשבי על כמה משפחות נשרפו ביתם.
או שתגידי שאת לא גרה במדינה שכל שני וחמישי יש רעידת אדמה או שיש צונאמי כפוית טובה.
או שתגידי שאת לא גרה במדינה שכל שני וחמישי יש רעידת אדמה או שיש צונאמי כפוית טובה.
זה יעבור אל תדאגי
מוזמנת לעבור.
מה קשור למדינה?