7 תשובות
אולי מהקור...?
לפחות אצלי זה ככה, הקור עושה לי תיאבון חח
שואל השאלה:
איך אפשר לעצור את זה? נמאס לי הפה שלי מהבוקר לא עוצר
אנונימית
מה אכלת מהבוקר?
שואל השאלה:
מלא עוגות, תה, שוקו, עוף עם תפוחי אדמה, צנימים, פיצה שהכנתי, בננות
אנונימית
שואל השאלה:
אני חושבת שאני צריכה לקבל כי זה סוף חודש אבל אני בדרכ לא אוכלת בכמויות כאלה
אנונימית
לא יודעת אבל כדאי שתפסיקי זה לא עושה טוב לאכול הרבה בשעות של הבוקר
אם את במחזור אז זה ככה לרוב במחזור או שסתם יש לך תאבון היום