6 תשובות
יש אוטובוסים זאת לא בעיה חח
זה הדדי? גם היא מרגישה אלייך משהו?
ואז מה שאתם לא גרים באותה עיר, בשביל מה קיימת תחבורה ציבורית.
ואז מה שאתם לא גרים באותה עיר, בשביל מה קיימת תחבורה ציבורית.
גם אני, והיינו חברים במשך שנתיים וחצי
אני מחולון והיא מאשקלון
כל עוד זה לא בקצה השני של המדינה זה אפשרי.
אני מחולון והיא מאשקלון
כל עוד זה לא בקצה השני של המדינה זה אפשרי.
איפה אתם גרים?
שואל השאלה:
אני אשדוד והיא תל אביב
אני אשדוד והיא תל אביב
פחות או יותר דומה למקרה שלי, החלטה שלך אם לתת לזה סיכוי אם נראה לך שזה יזרום.
באותו הנושא: