3 תשובות
אין מה לעשות, תימנעי מלאכול ולשתות דברים חמים, וכמה ימים וזה יעבור לבד
גם לי זה קורה הרבה, ואם זה כואב לך את יכולה לשים קצת קרח או לשתות מים קרים זה ירגיע קצת
כלום. זה יעבור.

להקלה, תשתי מים קרים, או תשימי מים קרים, ולא מאד, על הלשון.
גם לי זה קרה.. תנסי לאכול דברים קרים, נגיד ארטיק ולהשאיר קצת על הלשון להרגיע את המקום.