7 תשובות
כן
כן
מי אמר?
בפייסבוק של מועצת התלמידים הארצי רשום שניצחנו והשביתה שהייתה צריכה להיות ביום חמישי מבוטלת
אנונימית
יבטלו...
אנונימית
איפה יש שביתה?
ואמן שיש!
Okk
לא ידוע