9 תשובות
ט3, נוסעים לצפון.
לא אני נתתי את המינוסים
לא אני נתתי את המינוסים
תכתבו טיול שנתי ותדגישו את הט'.
הייתי שפוי, הייתי נורמלי
הגעתי לט'3 ותראו מה קרה לי.
אנחנו כמו הדירות בתל אביב, קשים להשגה.
של נעליך מעל רגליך, ט'3 עומדים לפניך (לכתוב את זה במאחורה של החולצה)
הגעתי לט'3 ותראו מה קרה לי.
אנחנו כמו הדירות בתל אביב, קשים להשגה.
של נעליך מעל רגליך, ט'3 עומדים לפניך (לכתוב את זה במאחורה של החולצה)
^
חרוש
חרוש
אנונימי
חח חח im mermaid תודה רבה!
בבקשה חח
יש הרבה דגים בים אבל החוכמה למצוא כריש
איזה ט? יש איזה נושא לטיול?
תודה על המינוס 3>
תודה על המינוס 3>
טיול שנתי
לטטים (ט) השווים
לטטים (ט) השווים
אנונימית
באותו הנושא: