7 תשובות
ללמוד ערבית חח סתם פשוט תיכנסי להגדרות לשפה ושמה תשני חזרה
הגדרות. שפה. עיברית
הגדרות הגדרות שפה שינוי ועברית
לא נורא, לא משנה איזו שפה.
נכון יש לך סמל של אותיות או משהו כזה בהגדרות, תלחצי על זה ואז יש לך כמה אפשרויות.
ובאחת מהם יהיה 2 שורות: עם שפה ועם השינוי שפה אז בשורה השנייה יש את המילה ערבית בערבית תלחץ על זה ויהיה לך אפשרות לבחור שפות
נכון יש לך סמל של אותיות או משהו כזה בהגדרות, תלחצי על זה ואז יש לך כמה אפשרויות.
ובאחת מהם יהיה 2 שורות: עם שפה ועם השינוי שפה אז בשורה השנייה יש את המילה ערבית בערבית תלחץ על זה ויהיה לך אפשרות לבחור שפות
שואל השאלה:
איי אבל הכל בערבית אני לא מבינה כלום
ויש 2 שפות בטלפון
איי אבל הכל בערבית אני לא מבינה כלום
ויש 2 שפות בטלפון
אנונימית
פעם אחת שיניתי בטעות לסינית...
תנסי לנחש מיקומים, אם נכנסת לזה פעם אחת את יכולה שוב. אפשר לזהות לפי הסמל או מה אחרי/לפני הטאב של השפה, ייקח לך קצת זמן אבל את תגיעי לזה
אם את ממש מסתבכת, תתרגמי בטרנסלייט
אבל את יכולה לחפש בגוגל הגדרות של האייפון שלך וזה יראה לך בתמונות באנגלית ואת פשוט תעשי אצלך, ככה שתדעי מה אמור להיות כתוב שם באנגלית
אם את ממש מסתבכת, תתרגמי בטרנסלייט
אבל את יכולה לחפש בגוגל הגדרות של האייפון שלך וזה יראה לך בתמונות באנגלית ואת פשוט תעשי אצלך, ככה שתדעי מה אמור להיות כתוב שם באנגלית
באותו הנושא: