6 תשובות
זה לא בסדר. תתנצל ואל תתנהג אליה ככה יותר
שואל השאלה:
אבל לכחה כסך בלי אישור מה צריח לעשות אני
אבל לכחה כסך בלי אישור מה צריח לעשות אני
איך יש לך חברה עם התחביר והשגיאות כתיב האלה?
שואל השאלה:
אין לי שגיות שאלתי חבר אמר זה בסדר רשום
אין לי שגיות שאלתי חבר אמר זה בסדר רשום
הוא כתב "בסדר רשום" "נורמה" "מה צריח לעשות אני" ועוד דברים כאלה. לא קלטתם שהוא לא דובר עברית?! תפסיקו לרדת עליו!
גאד עושים לו מינוסים רק בגלל שגיאות? -.- לא חשבתם לרגע שיש לו בעיה עם השפה?!
באותו הנושא: