6 תשובות
לא.
זאת תחפושת של חד קרן.
זאת תחפושת של חד קרן.
זה ממש לא מוזר, זה ממש חמוד גם לפורים
לא מוזר
חשבתי לבוא בפורים עם כזה של פיקאצ'ו חח
חשבתי לבוא בפורים עם כזה של פיקאצ'ו חח
יואו גם לי יש כזה מהארץ קניתי
ואני הולכת ללבוש את זה בפורים
זה כזה שלמותת
ואני הולכת ללבוש את זה בפורים
זה כזה שלמותת
דווקא חמוד לדעתי
באותו הנושא: