5 תשובות
אני בצבא קשה קצת אבל חוויה צריך להתרגל לזה
שואל השאלה:
אתה יכול לפרט איזה תפקיד אתה ואיך התנאים שם? זה מאד חשוב לי
אנונימית
אני משרת בצבא מתעסק בתחום הכטבמים ( כלי טיס בלתי מאוישים )

לא יכול לפרט על התפקיד עצמו אבל אני בחיל האוויר אז הבסיסים גדולים ומושקעים יחסית לחיל אחר
סיימתי לא מזמן את השירות..
בצבא עוברים המון, דברים טובים וגם פחות
הכי חשוב לקחת הכל כחוויה וזה תלוי מאוד באיזה גישה באים
אני אישית למדתי ועברתי הרבה דברים שם
לא מצטער לרגע על השירות שלי
אני כרגע בצבא, בטירונות של משמר הגבול. קצת קשה לי בגלל שאין לי כושר, המשמעת שם יותר גבוהה משל צהל בהרבה. האוכל סבבה עד טוב מאוד, יותר מצהל אין מה לדבר.