7 תשובות
לא כל כך
זה אתר מבולגן כזה עם כל מיני פרסומות וזה
שואל השאלה:
לא כתבתי מבוגרים כתבתי בוגרים
יש שם גם נוער...
אנונימית
לא טוב לך? את מוזמנת ללכת (: ביי!
שואל השאלה:
סתם הבעתי את דעתי, אסור לי?
ביי גם לך חומד
אנונימית
אני יותר אוהבת את סטיפס. באסק פיפול לוקח חודש לשלוח שאלה ובסטיפס גם נוצרת מין חברה סטיפסית כזאת ויותר כיף פה גם, לא עונים לי אנשים בני 80 ואפשר לדבר פה עם אנשים להביע דעה ולא רק שאלות יבשות ותשובות יבשות.
שואל השאלה:
הם מאשרים תוך גג יום, והאמת? הרבה יותר טוב ככה
אנונימית
חח ממש לא הם אישרו לי שאלה אחרי עשרים שנה